12 december 2006

Tjappa
Idag var det en rätt soft dag för att vara tisdag. Började dock dagen med ett matteprov som gick åt helvete. Å alla bara klagar på att jag inte ens försöker men jag satt fan å läste igenom uppgifterna en halvtimme! men men jag vet iaf att jag gör mitt bästa, sen om nån tror på de eller inte är väl isf deras problem å inte mitt :P Annars har vi bara haft bild å kemi typ ^^ bilden va extremt tråkig å jag va fortfarande deppig för provet.men sen åt vi lunch å jag satt med klara så då blev man glader <3 På kemin som vi hade (två timmar!) var jag väldigt flummig men det var kul.
M: alltså membran är inte det sånt där som vibrerar typ?
T: ööh vettefan..
M: jo men du vet sånt där.
T: alltså jag har aldrig hört talas om det. har bara hört talas om nåt som heter membran
HAHA så jävla fult XD jag skyller på att jag va trött. Sen diskuterade vi namn å Mickis kom fram till att Sherstin borde heta Ching chong! Fyfaaan vad jag garva. Jag svär fick fan tårar XD haha. Sen kommer ja inte ihåg nån mer rolig sak. Berätta för Mariana om helgen å hon typ dampa. Hon gör alltid de :D

Efter skolan åkte jag till ungdomsmottagningen, det ´gick rätt bra. Sen fikade jag å lollo i rönninge, de va mysigt å jag fick nästan lite julkänsla för första gången för dom hade pyntat massor i fönster åså spela dom Wham-last christmas på radion ;D anw. funderar på att gå å glo på simpsons det e jävligt roligt nör man e trött :P höhö. tror jag gör de. PUSS O KRAM O GOOOD JUUUL :D (L)

A face on a lover with a fire in his heart
A man undercover but you tore me apart

Kommentarer
Postat av: Louie

hhaaha hur kan man va så seg? membran alltså xD sötnöt #1 det är alltid mysigt att vara med dig! I love you!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback