Breaking the habit.

Shoho. Har bestämt mig för att dra ner på drickandet eftersom jag knappt får ut nånting av det längre. Lite tråkigt :/ Men om jag dricker mer sällan kanske det roliga kommer tillbaks :P
Idag har jag först vart i södertälje med mamma. Hon var värsta generös. Måste nog åka å handla med henne oftare precis när hon fått lön x) Fick nya skidbyxor, en mössa å nytt underställ. IMORN ÅKER VI :) Shitt vad kul de ska bli. Det ska ju snöa på måndag oxå! Jag ska åka som en dåre alltså. Hoppas bara att inte bilresan blir alltför tråkig men jag har ju min Lollo med mig. Våran humor är nog den bästa :)
Jag ska nog börja fixa mig nuu åsådär.

Jag tror inte jag kommer få tag på internet innan söndag så jag vill bara önska alla här hemma ett sjuukt bra nyår ;D Önskar att jag kunde vara med. Hoppas festen blir lyckad å att ni har det riktigt jävla skoj :D Älskar er över allt annat!

In the end it doesn't matter.

Kommentarer
Postat av: klara

finaste flickan i världen,det är du(L)(L)

2006-12-30 @ 02:17:00
Postat av: carru

Självklart ska vi ha det BÄST på nyår :D Pusssaar

Postat av: Kakan

Heheh, Jag har alltid druckit p.g.a umgänget och smaken så jag tänker väl inte på samma sätt ^__^, I för sig knarkar jag så alla är väl ute efter något rus

2006-12-30 @ 17:47:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback