Du bryr dig så mkt om hur andra mår, även fast du själv mår kasst å har djupa sår..

Hewlo.
Idag vaknade jag vid 12. Å gick upp nästan direkt, duktig jag x) Vid halv 2 åkte jag till stan med Josse. Köpte en finig tröja och lite annat crap. Inget på rean dock. Dom säljer ju bara ut alla fula kläder som ingen vill köpa -.- Det enda som jag hitta på rea var en jacka men jag har redan tillräckligt många. Sen såg jag finaste skorna på core tror jag affären hette. Jag är kär i dom. men jag tror jag ska kolla på vinterskor istället på fredag. Då är ju mamma med oxå(A) höhö.
Har typ ingenting att berätta.. Jag saknar dig</3

Vi pratade nästan varje dag i mera än ett år.
Är det så konstigt att jag tycker det här är svårt?

Kommentarer
Postat av: Anna

Eller hur! REA = Fula kläder som man höjde priset på innan jul. Sen sänkte man tillbaka.

Postat av: Louie

rubriken passar på dig(L) hehe annas kommentar är lite eva lik tycker du inte? :) sötiga kyssar!

2006-12-27 @ 20:19:21
URL: http://monstre.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback