Du gamla du fria du smällfeta ko :)

Hejhej
Nu kan jag skriva igen. Fast jag vet inte vad jag ska skriva dock så det kanske e lite onödigt. Fick just sms från maria för jag hade tydligen ringt henne igår. Vilket jag verkligen inte minns :O spooky. haha. men ååh jag börjar ångra mig för igår :/ eller ändå inte men vafan palla. Man lever bara en gång så man får väl passa på. asså baaajs jag dööör. men men :P asså crap.. XD nu ska jag sluta att tänka. I eftermiddag ska jag se happy feet. HAHA. såå roligt. alltså det här va världens fluminlägg. HEJDÅ

I know you're going to look at me that way..

Kommentarer
Postat av: Anna

Japp, aningen spooky med minnet ;)

2006-12-09 @ 15:03:07
Postat av: Klara

haha,det är skoj när folk inte minns att dom ringt en massa x)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback