Du ställer massa frågor men orden sviker mig.

GRATTIS KLARA TILL MVG PÅ NATURKUNSKAPSPROVET :D(L) I'm soooo proud of you :D :D
HEJ
Idag hade jag bara en lektion. På den jobbade jag 20 minuter, prata i fonen en halvtimme, diskuterade barnprogram med Mickis i typ en halvtimme å sen resten av tiden lyssna på mp3. Fint Tove ^^ Jag tycker iaf att Hey Arnold och Rugrats e roligast, hahah så fula vi e asså! men men. När jag kom hem gick jag hem till Åsa å prata lite. Hon sa att hennes granne hade kommit hem vid 12. Jag ba: heheh (trodde hon skulle säga nåt hemskt) men hennes granne hade typ sagt att vi inte hördes in till hennes lägenhet och att det var massa folk utanför dörrn som rökte å hånglade XD Jag kollade just ut på solen å nu kan jag inte se på skärmen för jag ser bara massa ljusa fläckar. haha jag e störd ja.
Men faktiskt jag måste plugga medicin för jag har prov imorn, på njursjukdomar å huden å lite bajs ^^ Pusshej

Du vet väl om att du är värdefull? Att du är viktig här och nu.

Kommentarer
Postat av: carru

hahaha undra vilka som hångla x) thihi :P

2006-12-07 @ 11:01:12
Postat av: Louie

det undrar jag med!Klara och gustav eller? whatever puss puss

2006-12-07 @ 12:58:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback