:'(

Pappa kommer hata mig. förlåååt. Jag vill inte vara så jävla misslyckad men vafan.. :(

Hade iaf avslutning nu. Så jävla skönt att slippa se skolan på några veckor! Ska verkligen njuta av varje sekund ^^ Idag hade vi först avslutning det var jävligt kul :P Iaf på matten som vi hade innan. Vi satt å sjöng julsånger å de lät förjävligt fast ännu värre :) Sen fikade vi å jag drack 1.4 liter julmust på ca 1 timme. Sen mådde jag lite illa (fast inte alls så mkt faktiskt) å fick typ sockerkick x) Efter skolan åkte jag till stan och åkte skridskor med Lollo, Carro och Klara(L)(L) Se skulle jag köpa lite julklappar men dom åkte hem så jag ringde Mickis å gick runt med henne. Fast fick gå ett jävla tag innan jag till slut kom till hon. Å då höll jag på å spy av trötthet, ryggont och irritation ^^ Men tillslut köpte jag bara två filmer, en till mamma å en till pappa. Fyfan vad kul jag är.  Men nu ska jag fixa mig lite å sen gå ner till Jalle. Pusshej

Jag blev grundligt jämförd med din fina vän..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback