Even when you smile, I can see it in your eyes, deep inside you wanna cry.

Nu funkar tydligen det här igen. woho!
Igår var det Lucia. Började med att se ett ynkligt tåg i skolan. Men det var väl helt okej. Sen hade vi värsta hålet till kvart i 12. Då hade vi egentligen historia men vi lekte bara en frågesport typ :P Sen slutade vi så då åkte jag hem till Åsa. Vi gick till dagis å kolla på axel å felicias lucia å det var fan skiiiitgulligt. Jag svär, när jag får in bilderna från kameran i datorn ska ni få se sötaste lucian ever ;D (Felicia alltså ^^)
Sen åkte vi hem å gjorde inget speciellt. Vid halv 6 åkte vi till ishallen för Axel skulle vara med på skridskouppvisning. Först vare luciatåg och Ronja var lucian! :D Det var verkligen skitfint å hon hade levande ljus oxå :) Fick verkigen gåshud. Sen skulle Axel åka med hans grupp. Fyfan jag fick tårar, dom va så äckligt söta :D<33 awh :) . Dom var bumbibjörnarna och typ åkte runt lite, vinkade, åkte i en ring och typ ramlade lite. Höll fan på å dö. sötaste på länge ;D Sen vare lite andra uppträdanden å sen kom Ronja igen. Hon å nåra andra va Kalle anka med den där låten "Joakim  vin anka och tre knattar(8)" det var coolt. Efter de åkte jag hem å kolla på bonde söker fru :P Sen OC i två timmar då börja jag grina igen :P hahaha. Jävla pms alltså >< . Försökte nämligen lägga in bilderna i datorn men det funkade förfan inte. Blev så jäävla sur alltså XD jisses.

Sen idag.. hade bara matte och gympa. Vi spela volleyboll å jag var ganska bra på å serva (H) Annars var jag dålig. Sen dansade vi en skitful dans. Vi fick julbord idag men senapssillen var sluut :'(
Nu är jag ivf hemma å hade tänkt plugga. Ska hämta Axel å fia om en 20 minuter så jag kan iof göra lite nu innan jag drar. aja. Pussokram God jul

(glömde förresten att berätta: Har inte skärt mig på 2 månader (rekord!) och gått upp dom kilona jag skulle., nu ska jag bara stanna på den här vikten oxå ;))


Kommentarer
Postat av: Hannah

Wohoo! blogg funkar! Svenska folket jublar.

Postat av: Anonym

äntligen funkar bloggen..

2006-12-14 @ 15:58:16
URL: http://www.olododo.blogg.se
Postat av: Louise

Åh vilken fin lucia du hade! Gick det att åka skridskor med levande ljus i håret? Längtar till att se bilderna^^ God Jul!

2006-12-14 @ 17:00:33
Postat av: Klara

jag såg när ni spela volleyboll! Brödet till julbordet var värsta gott ju =D.
Du är så duktig gumman!!

2006-12-14 @ 17:41:06
URL: http://Urkbulle.blogg.se
Postat av: carru

Hahah jag såg oxå OC , fyfaan sorgligt =( Jag dööt.
ÅÅG vad bra gumman stolt över dej, nu gäller dte bara för dej att hålla det i resten av din livstid !!
Puss älskar dej (L)

2006-12-14 @ 19:23:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback