fittigt väder alltså..

God morgon på er
Rymdkillen åkte ju aldrig inatt vafan -.- vakna helt onödigt. ivf. jag är hemma idag. Igår tänkte jag va hemma för att jag var sjuk men jag börjar tillfriskna så jag ska va me Viktor :) fett längesen asså. Vi ska åka till stan å sen ska han hjälpa mig med min cp-dator :)<3 fett hyggligt asså. Hoppas det går att fixa bara.. ivf. jag har nog inte så mkt att säga. Åt precis två mackor med ost och drack mjölk det var gott. SÅ snart ska jag väl gå å fixa mig klart å bla. Jag blir allti så kall om händerna å fötterna när jag sitter vid den här datorn. Intresseklubben har just sprängts av överbelastning -.- Jag saknar iaf min dator och min musiiik. bajsa. om en timme minus 5 minuter åker tåget jag ska åka med.. höhö. så ja borde nog sluta skriva nu. men orkar inte.. Jag längtar skitamkt tills ikväll för då ska jag träffa min bejbis :) Sen längtar jag till lördag för då ska jag till stan å träffa Alex, Tia, Pälle å Johanna. Det var längesen ju :( Sen ska dom sova hära. Men jag kommer säkert inte va hemma på kvällen. x) Som vanligt. Häromdagen sa mamma: Det skulle ju va kul om du kunde va hemma nån kväll oxå... typ helt lack. jag ba: mm hehe.. XD men palla finns ju inget att göra hemma. anw nu måste jag dra Pusspuss<333333

Som ett tårat barn har du gjort mig svag,
det enda som gjorde mig till jag..

Kommentarer
Postat av: Klara

haha,vad bra att jag inte stannade uppe då ^^.
Jag vill också tillfriskna, kanske inte kan va med i kväll annars =/
menmen puss(L)

Postat av: carru

Hahah flera i min klass hade oxå gott upp kollat på det :P thihi han ska väl skutas upp inatt tror jag ..
Pussss ses ikväll ÄLSKLING (L)

2006-12-08 @ 14:51:35
Postat av: eva

haha visste att han inte skulle komma iväg.. han kommer nog hinna dö innan han kommer upp i rymden.. fast iåförsej, dom kan ju alltid kasta askan dära =P
pussar å kramisar

2006-12-08 @ 17:34:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback