Fleece mot kall snö, i paniken å trängseln blir du kall o blöt.

Shoo
Nu har en dag av veckan gått å nu är det bara tre dagar kvar till detta efterlängtade jullov! Jag tror inte jag har längtat så här mkt till ett lov nånsin. Undrar hur jjag kommer va en månad innan sommarlovet. höhö. Jag svär, jullovet 06-07 kommer bli det bästa ever! waah.

Ivf. idag hade jag naturkunskap å det gick faktiskt väldigt bra : ) är 90 % säker att jag blev godkänd. hihi. Sen hade jag franska å jag tvingade Klara att vara med på den fast hon hade slutat. Vi fikade å sjöng julsånger på¨franska. Vi var helt normala. haha, ni måste bara veta en komisk sak: Jag är inte den enda som är dålig på matte i min klass. 14 STYCKEN FICK IG PÅ PROVET! XD vilket är exakt halva klassen. Det var 4 som fick mvg, 6 vg å 4 g. Tyvärr var jag dåra en av dom som hade IG men whatever jag är ju som sagt inte ensam, det hade vart värre. Äckel-bernt ba: jaa, alltså det här är ju verkligen inte bra. Men snart ska lärarna å rektorerna ha ett möte om detta och kanske anordna ett föräldrarmöte till å bla bla. hahaha, å vi ska gå NV :P   Fast han sa att det fanns ett värre fall en gång (vet inte om dom var Naturvetare dock) men då hade 27 av 29 elever IG :P hahah asså jag svär jag skulle skrattat högt! :P höhö

Efter skolan åkte jag å Klara till tumba centrum och var normala. Satt på en bänk mitt i centrum å glodde ¨på alla med systemet påsar :( :P Letade efter julklappar oxå men jag var för trött för att lyckas med det så jag köpte papper till dom istället (inte för att jag har nåt att slå in).. det var ju lite onödigt. När jag kom hem höll jag på å dö av trötthet. Det e väldigt jobbigt att gå upp för alla backar. Speciellt i minusgrader ( MINUSGRADER :D:D)  haha :P men nu ska jag keka. Jalla bai.

Hon ska resa nånstans, via heathrow london, dit dina fingrar aldrig når.
Hon har nåt i sin hand det liknar svagt ett gummiband
som hon spänner precis hur hårt som helst

Kommentarer
Postat av: Klara

Fan vad skönt det ska bli med lov =D!
haha jag är så lättlurad,fast det var ju gott med kakor^^
puuss

Postat av: Louie

hahaha va duktigt att hälften hade ig :P fast vafan matte är skit svårt jue...

2006-12-18 @ 19:44:49
URL: http://monstre.blogg.se
Postat av: Louie

vafan råka skicka innan jag var klar ^^ fett bra med minusgrader för det ser ut som snö när det är frost på marken! längtar som en gnu..du och klaar låter som lodisar! hhaha sitter på en bänk och dreggler efter sprit :P puss puss älskling!

2006-12-18 @ 19:50:07
URL: http://monstre.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback