Happy jag hatar att det är så.

Goddag!
Idag gick jag upp vid 11. Åt äckel-mackor till frukost. Tänkte göra dom goda genom att lägga sallad på fast det blev inte så gott. Slängde den när jag ätit halva, gick till datorn. Sen ringde Åsa å förklarade vfr hon sa till min päron. Bullshit :). Idag har jag inte gjort så mkt. Slängde ut ALLA kläder i min garderob för att leta efter mitt super-underställ. Vilket var helt i onödan eftersom det inte fanns där. Ska gå å rota i mammas garderob sen oxå. Just nu sitter jag å dricker APOTEKARNES (obeservera det heter inte apotekarens) julmust i glasflaska ^^ Det är gott.
Senare ska jag leka med Eva och Martina. Vi ska fika i rönninge kaffestuga. Sen imorn ska jag leka med Felicia :D(L) Det var längesen, hon bor fan i enhörna, dumma du. JAg skulle egentligen träffa Lovisa oxå men vi skulle ta det efter lovet :)

Igår hade mina päron feta snacket med mig så nu ska jag iaf hoppa av NV. Antingen fixa nåt jobb eller byta linje. Jag gav förslaget att jag kunde starta hunddagis här hemma. Pappa tyckte om den ideen. Så det blir väl beteende eller omvårdnad i höst.  Egentligen vill jag gå handel och adminstration. Det verkar jävligt soft men det skulle jag nog aldrig få.
Nu ska jag typ gå och sminka mig. Puss o kram.

Where ever you go, Whatever you do.
I will be right here, waiting for you.

Kommentarer
Postat av: caroline

Älskar dej (L)

2006-12-28 @ 16:57:20
Postat av: Anna

Visst blir man galen på "apotekarens"-människor :P

Postat av: Anna

:/

Gå isåf omvårdnad, så att du är kvar på Tullinge :)

2006-12-29 @ 11:47:41
URL: http://underlandet.blogg.se
Postat av: Louie

tyckte din pappa om idéen om att ha hunddagis hemme hos er? konstigt..Snygg bild du har på bloggen..du ser phet cool ut(L)

2006-12-29 @ 16:08:48
URL: http://monstre.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback