I need you.

Hejsan
Kom just hem från Jalle sitter å äter macka och pistasch-nötter(L) När jag gick hem hade Nattis min granne fest igen med alla dom där "polarna" som bara utnyttjar henne. Lättlurade jävel -.- Dom höll på å smälla massa töntiga raketer så det lät som fan å mina kaniner fick typ hjärtattack :P Min pappa ville ringa polisen. Asså jag svär, om dom hade kommit jag hade garvat så jäävla högt!! Jag skulle ställt mig på balkongen å skrikit vilka jävla loosers dom va! (kanske inte när polisen var där förresten) men seriöst det skulle va kul.
asså jag vet hur jag ska göra med skolan!! Får krupp eller nåt! :P Ena stunden bara hatar jag mig själv för att jag e så jävla dålig men nästa stund bryr jag mig inte, Åh, vfr?! Jävlahelveteskitkukfan!! Hur fan ska jag ta mig ur det här?! Om jag hade sagt nåt från första början när det gick dåligt så hade allt varit åtminstone lite enklare. Nu sitter jag här med tre TRE jävla IG-varningar.  Vad är det för jävla fel på mig egentligen?! och ja, jag vet att många har det mkt mkt sämre än mig. Men vafan... skitsamma. :'(

Jag har kämpat, jag vill inte ge upp min vän men allting går åt helvete jag faller igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback