I'm alright, I'm fine.

Jag hade skrivit skitlångt å så försvann alltinG!!!!!!!!!!!! JÄVLA SKIT!! :@ åååhhhh..
För att göra en lång historia kort:
Igår var jag hos farmor å farfar. Under kvällen ringde patrik 2 ggr för han mindes inte att han hade ringt första gången. Så man skrattade iaf en gång under den kvällen (jag hade inte så spec kul) Dagen efter åkte vi hem till morfar och nette å vi åt INTE julmat :D

Sen när vi äntligen kom hem pratade jag i tel med Oskar ca 5 ggr x) gick sen ner till station å pratade med Johanna i tel. (Hej på dig om du nu läser detta). På stn mötte vi folk men det var svinkallt så jag, lollo och klara dissade resten och gick hem till mig å kolla på film. Niko förlde faktiskt med oxå ^^ Vi såg pirates2. Den är fortfarade helt knäpp. (det är iof jag som är trögfattad men ändå :D) fattade lite mer denna gången iaf.  Nu ska jag fanimej ta och sova ^^ Innan jag får mord i mina tankar x) Pusshej

Och som jag önskar att du var här nu
Jag vill bara höra dina hjärtslag
.

Kommentarer
Postat av: Caroline

HAHA vad pratade du och oskar om då ?? :P
Pirates är as bra jue :D Puss Lööw

Postat av: Kakan

Ringde jag 2 gånger till dig? :\, Jag kommer inte ihåg att jag ens gjorde det en gång.

2006-12-27 @ 12:17:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback