Jag är på väg härifrån

Godmorron
Igårkväll var vi vid gymnasiet igen. Jag mådde bajs igen pga lite olika skitsaker men whatever. Pratade i tel med Maria typ en halvtimme å sen satt jag å grina med Eva på en bänk XD sen började vi asgarva. ivf jag är störd. Efter en stund drog alla hem till Dan och bastade. Sen palla inte jag gå hem så jag sovde hos Patrik. Vi typ kolla på tv mitt i natten på nått skitprogram som hette A-team. För ingen av oss kunde sova :P Vid 11 gick vi typ upp. Gick hem typ klockan 1 å det var väldigt fint väder :P Tyvärr ingen snö bara.. men men.. det här inlägget var tråkigt jag vet. men jag är tråkig idag.. hejdå

Jag har så svårt att veta
om jag ens betyder nåt för dig
Du spelar nåt slags spel
och det kan så lätt bli mitt fel
när du ser på "lilla mig"
Och en dag försvinner jag ur dina ögon,
som en svår och jobbig grej

Kommentarer
Postat av: Klara

Det var jobbigt att gå ända till mig, Men det snöade faktiskt, jag lovar! =D. Det är skönt att basta,hoppas nån glömde nått så vi måste tillbaka nån annan gång;)
Puss gumman

Postat av: Louise

Du är inte stördare än alla oss andra det lovar jag! Vissa andra är bara bättre på att dölja det... Åh jag vill basta igen! puss puss älskar dig så sjukt mycket!!!! (L)

2006-12-17 @ 16:01:25
URL: http://monstre.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback