Jag behövde en hundradels sekund, men nu när jag tagit beslutet är jag lugn.

Sha
Jag måste få klaga lite, jag är förkyld å så slickar jag mig runt läpparna hela tiden för dom e torra ju å så ere typ kallt å torrt ute så de svider som FAN! Det e sååå jobbigt, å vi hade prov idag å de va helt tyst utom jag (och rajveer faktiskt ;D) som satt å snora å försökte kväva våra hostningar :P Provet gick sådär jag kunde inte koncentra mig så bra. Men jag tror jag blev godkänd, är ganska säker på de ^^ Imorn ska jag lämna in min icke-existerande uppsats om 1500-talet på 6 sidor. hähä. (Y) fast nu till det positiva, jag ska va hemma imorn! Så man kan säga att nu ere helg för mig ^^. Orkar nämligen inte gå i skolan med igensvullen snok och andnöd :P + lock för öronen så jag hör inte vad nån säger. Tänkte försöka reparera mig idag och imorn så jag kan va på topp på fredagkväll! Fast jag måste ändå vara hemma absolut senast klockan 2. För på lördagmorgon kommer Alex å dom å vi ska åka in till stan innan nazisterna å dom kommer. Alltså runt 11. Måste gå upp klockan 10 med andra ord -.- åh fyfan vad jobbigt!! Jisses...

Vet ni, jag tycker att nothing compares to you, är en fin låt. Så de så. Å vet ni en annan sak. Att jack har listat ut att Bernt har uremi så han kanske kommer dö snart :D Då skulle jag bli väldigt glad. Seriöst. anw. nu vet jag inte vad jag ska skriva mer. Ska gå å leta efter min Försvarets hudsalva som man kan steka me :P

And all I can taste is this moment
And all I can breathe is your life
Cause sooner or later it's over
I just don't want to miss you tonight

Kommentarer
Postat av: Klara

Jag vill också va hemma i morrn, har vart helt tjock i huvudet hela dagen =(.
Asså jag skulle inte vilja bo hos niko på lördag haha,han sa att han skulle kast ruttna tomater på poliserna x)
Uremi?? vadfan är det för nått, bara för att du är smart på sånt kan du inte förvänta dig att andra ska vara det =P
Puss fin(L)

Postat av: carru

Usch inge kul å va förkyld =/ bra att du vilar inför kvällen, min pappa säger om man tar en sup så blir det mkt bätter x) hahaha
Pusss älskar dej ap mkt (L)

2006-12-07 @ 20:05:36
Postat av: Louise

Juste nothing compares är den där låten! den är skit fin:D haha typiskt din pappa carro ..han är lite skön.. älskar dig gumman!

2006-12-08 @ 13:46:21
URL: http://monstre.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback