Jag har velat dö med stil.

Shoo folks ^^
Idag är det äntligen fredag. Känns jävligt bra. Vi hade kemiprov idag. Hoppas man får göra omprov x) Vi hade ingen svenska å på historian lekte vi lite igen ^^ Enda "riktiga" lektioner vi hade va engelska men det e rätt okej. Jag är inte IG-barn i engelska :) anw. Efter skolan åkte jag å hämtade Felicia på dagis å nu e vi här hemma, hon kollar på aristocats. Det var längesen jag såg den så jag ska nog glo lite när jag skrivit klart.
Har väl egentligen inget intressant att skriva. Idag innan historia hde jag å Mickis springtävling mellan hus 2 och 4 XD 2 ggr tom för vi hade precis vart där å sen kom jag på att jag hade glömt att lämna en lapp så vi sprang tillbaka. haha fyfan vad mobbat det måste sett ut. Jag var helt död när jag tillbaks till historian. Sen när jag gick hem från stn var jag helt trött i benen (avståndet mellan husen är väl typ 50 meter :P) fyfan vad jag är vältränad nu förtiden :) Förjävligt. Nu ska jag pysa. Pusshej


We are the freaks
Jag har velat dö med stil.

Kommentarer
Postat av: Louie

Sötis! jag behöver också börja träna.. men palla vi kommer ju röra på oss i fjällen! fatta det är aslite tid kvar! omg måste börja förbereda mig! hahah XD puss puss älskling!!!!!

Postat av: Eva

haha roligt me springtävling. vann du? =P villken ball hårfärg. passar asbra! hoppas ni har de bra ikväll, ville också träffa alla men ja e lite för sjuk =(
kramisar

2006-12-15 @ 21:44:28
Postat av: Anna

Aaah, var det därför ni sprang? ;)

2006-12-17 @ 19:53:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback