Jag mår bra

Sho :)
Just nu mår jag riktigt bra! Ingen speciell anledning direkt men det e väl för att det är lov imorn! längtar som faaaan.
Idag började jag 20 över 9 men råkade komma lite försent (somvanligt) men det var 'ndå bara matte. Å vi hade inte ens lektion typ. Han ba: aa jag ska prata lite med alla idag så ni får göra typ vad ni vill ^^ Sen fick vi äckel-vårrullar till lunch. Hade historia sen då vi gjorde frågesport som inte ens handlade om historia å sen sluta vi :) Väldigt soft dag. Efter skolan skulle jag precis gå till bussen när jag kom på att jag glömde historiaskiten som jag ska göra klart i skåpet så det var bara att gå tillbaka å skita i bussen.. hade ivf Anna som sällskap :)<3 Sen när vi börjat gå mot station springer Mickis ikapp oss så jag hade sällskap med hon resten av vägen till stn när Anna hade ändrat färdrikting x) Hon skulle nämligen till konsum å köpa julmust, polkagrisar och sirap, haha. Jag köpte en stor julmust som jag ska klunka i mig idag (och imorn).
Sen missade jag precis tåget så vi gick å glodde på bibblan :P Tänkte låna en thåström skiva och en morrissey men sen kom jag på att då måpste jag åka  tillbaka mitt i jullovet å det har jag ingen lust med :P så det sket sig. Tillslut kom jag iaf till tåget  å rönninge station mötte jag eva så då fastna jag där ett tag men det var trevligt :) När jag kom hem satte jag mig här å jag känner att jag egentligen borde göra hsitoria, städa rummet och tvätta mina kläder :P (jag har aldrig behövt göra det själv förut men min mamma har ryck eller så e hon bara stressad inför julen :P, stackars sate). Nu ska jag fixa lite tvätt tror jag ^^ Pussar

Det är så mkt man borde klarat av vid det här laget och bestämt.

Kommentarer
Postat av: carru

Julloov yeeeaaah :D

Postat av: Anna

Du är expert på att sammanfatta dagar :P

(med tanke på att mina heldagsbloggar kan bli tre A4... och då glömmer jag ändå hälften)

2006-12-21 @ 00:35:05
URL: http://underlandet.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback