Jag vill åka skridskor med dig i kungsträdgården

Hejsan
Idag var jag i stan med mamma julle, johanna, pälle å småbarnen. Sen kom Åsa in efter ett tag också. vi gjorde typ inget speciellt. gick runt å glodde å när vi va i gamla stan gick vi in på nån punkt shop liknande affär fast bättre å finare saker å där hitta jag finaste väskan. Asså den va helt underbar Blev iof kär i typ 3 väskor där inne och ååh. : \ hehe. Men ivf. Sen gick vi förbi kungsträdgården vid den där skridskobanan å det va massa gulliga personer som inte kunde åka å försökte lära sig och allt : ) det var skitsött. hihi. Vid 4 nån gång åkte vi hem å då va jag jävligt trött i benen å hade träningsvärk lite  här å där :P Å då skulle vi såklart åka till ica maxi å de va sååå jobbigt där inne jag höll på å dö. Låg å hängde på vagnen typ :P Sen där ute köpte vi en gran som vi ska ha ute å JAG hittade den bästa. Typ perfekta granen asså :P yeah. När jag kom hem kolla jag på helgens Lassemaja-avsnitt på svt.se :) Spännande det är alltså, haha. Nu ska jag sätta på We're only in it for the drugs med Ebba grön. Jag har blivit besatt av den låten. Men den e så braaa! Jag vill ha en Ebbagrön-tshirt i julklapp. nu ska jag dra tror jag, Pusshej

Så har det alltid varit
Ingen jävel har brytt sig om os

Kommentarer
Postat av: Anna

Kungsan är ett måste varje jul (och gamla stans julmarknad)!

2006-12-10 @ 21:27:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback