Jävlasegdator

Hejsan
Jag har precis kollat på cityakuten å det var jävligt spännande. bara för det längtar jag tills nästa måndag så jag kan se fortsättningen, haha. Men nu sitter jag dock med ångest inför matteprovet imorn.. >< aja hoppas jag lyckas lösa några tal innan jag får psykbryt :)
Vad har jag gjort sen jag skrev senast.. ätit köttbullar med potatis å brunsås. Jag åt rödbetssallad oxå för de e så gott. Sen har jag kollat på vänner det va lika kul som vanligt XD Imorn kommer jag missa julkalendern :/ fuck it. jag e verkligen besatt av de där men kan ju iof kolla på nätet på kvällen. Då var det problemet löst. Jag längtar tills skolavslutningen för då ska jag åka skridskor HAHA :)
Jag pratar med Lina från husarö på msn. Det var jävligt längesen. lite rolit ^^
anw. jag tror jag ska slagga nu. Eller börja fixa mig iaf. ha de bra folks, pussaaar<33

Kan jag få en bild på dig?
Så jag kan visa tomten vad jag önskar mig..

Kommentarer
Postat av: Louise

Vilket gulligt slut citat eller grej... Hoppas att det går bra på matteprovet! Funderar på om jag ska fråga danne om han vill följa med.. trots allt så är han skyldig mig det :P mohaha har du frågat ännu? anw puss hejs älskar dejs!

2006-12-12 @ 08:32:59
Postat av: Anna

:O Rödbetssallad är inte gott!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback