Kul -.-

Hej igen.
Nu är dagen skit igen. För det första slutade det snöa och börja regna. Sen när jag åkte hem från stallet var det broöppning (var det på ditvägen OXÅ)! å dessutom kom jag just å tänka på idag att min mentor sa att jag kanske borde fundera på att hoppa av skolan. Å fundera på vad som skulle göra mig lycklig eller hur det nu var. Hon skrämmer mig lite. Ser så jävla mkt så det finns inte. Ingen annan ser ju. Hon ba: alltså jag ser hur du mår å att du får kämpa mot ångesten å blabla. minns inte riktigt. Iof kanske det e lika bra att hoppa av... pallar egentligen inte med skiten vilket märks på mitt ointresse å provresultat :/ Inte så lätt att koncentrera sig på allt jävla plugg när man måste koncentrera sig på att inte visa ångesten. åh vafan. skitsamma..  Pappa kommer döda mig när han får reda på att jag fått IG på både matten och kemin å franskan å allt vad det är..  Eller så kommer han väl typ sätta sig å prata å inte  för att fråga hur jag mår utan snarare att jag måste kämpa mer å inte ge upp (antar att alla andra håller med han men vafan jag orkar verkligen inte!) ..skitskit, vad positiv jag är. Det kunde ju vart värre.

Jag blir oinspirerad å lessen av kraven å stressen.
Jag har frihet i blicken precis som du

Kommentarer
Postat av: carru

Tove =) Du ska göra det som känns bäst, men tänk på om du hoppasr av skolan så måste du kom en termin igen och gå ut mkt senare än oss andra .. och vad ska du göra om du inte går i skolan ? för då måste jobba, för att kunna få pengar.. Men du klarar det här gumman det vet jag du är ju skit duktig i skolan =) vila nu under jullovet och försök hitta liye skolanda i dej så att du orkar ett par månader till och sen har du klarat hela 1:an :D
Älskar dej och ring om det skulle vara nått (L)

Postat av: Anna

Sluta nedvärdera dig själv. Alla andra ser så mkt mer i dig än du själv gör!

2006-12-19 @ 22:33:17
URL: http://underlandet.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback