Me and the razorblade.

Sho. Kom hem för nån halvtimme sen. Sitter å pratar med Jocke på msn. När jag har vart i fjällen ska jag gå å dö :) Sen i maj nån gång kan jag vakna igen. Idag har jag först lekt med Eva och Lollo. Vi bakade julkola och kollade på thebreakup. Den va lite konstig men helt ok tkr jag:P Sen gick vi till station å va där i en evighet. Efter en till evighet fick vi veta att folket var vid gymnasiet så vi knalla dit å umgicks. Lollo å jag skämde nog ut oss. Men vadå? Det var typ värsta skridskobanan där som man kunde åka runt på :P fast det var ändå lite läskigt för vi två hade nästan slagsmål med varann :P det var dock hon som började. x) nej jag vill sova så jag slipper tänka på hur misslyckad och patetisk jag är. GODNATT :)

Jag skrattar, jag ler. Det verkar vara det enda som betyder nånting för er.

Kommentarer
Postat av: Louie

Okej det sista fick mig fan att börja gråta.. :( men vadå jag minns inte att vi slogs? :| fy fan


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback