Mein herz brennt

Jag vet inte vad min rubrik betyder men det är den enda rammstein låt ja vet som är bra :P
Idag började jag halv tio. tåget var försenat som vanligt men jag hann precis med bussen. Alltså jag tror att tåget har vart försenat varje fredag hela terminen :O anw. på kemin kolla vi på film å ja höll på å dööö. Sen hade vi svenska å övade på dramat. Sååå pinsamt men vi ska bara visa upp i halvklass såå : ) Sen åt vi lunch å de va pannkakor :D Jag åt sju stycken, haha. Sen fick man yogurth helt gratis så jag åt en sån me ^^ sen mådde jag illa XD Efter lunch hade jag bara engelska å man skulle skriva en bok-rescention typ men jag hade ju inte läst boken så det gick rätt snabbt så jag hann med 8 över 1 bussen :) Skönt å va hemma tidigt å de e freeeeedag!!!!!!!!!! Så jävla pissskönt! nu ska jag byta låt.. Payback med backyard babies :P
Jag har verkligen ingen aning om vad jag ska göra *-) måste färga om mitt hår snart förresten. Ska jag färga samma färg eller nån annan? Give me tips plis :P nu ska jag.. inte skriva mer för jag har inget intressant att berätta. Pusspusspuss

Hjärnan värkte, hjärtat värkte, skulle jag bli hel igen? 
(med äckligt hög volym!)

Kommentarer
Postat av: Louie

naw! Glad jag är! snart får jag åka hem från skolan också ska bara göra svenska resension... och ikväll ska jag sova hos dig! puss puss gumman! älskar dig!

Postat av: Anonym

färga till super blond x) mohahah

2006-12-01 @ 17:08:21
Postat av: eva

tycker den färgen som du har e bra, eller kanske lite rödare? puss

2006-12-02 @ 15:52:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback