MEN BAJSA!!!

Jag kan inte plugga, kan inte åka till Maria på måndag, jag kan inte ANDAS! pga av denna jävla förkylning. Min näsa rinner så man kan dö (vet inte om de beror på förkylningen eller tårarna antagligen både och) ÅHHHHHH JAG PALLAR INTE!!!!!!!!!!!!!! Jag har ivf bestämt mig för att släppa dig.. pallar inte skiten mer. Visst det är bättre en bäst när jag pratar med dig men jag orkar inte med saknaden som kommer efter. Jag skiter i historian nu, jag gör verkligen det. jag HATAR verkligen HATAR historia. Det är så äckligt jävla ointressant och tråååkigt å det finns ingen jävla fakta om man ska skriva en lång dålig uppsats!! HELA JÄVLA SKOLAN KAN TA Å BRINNA UPP!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :@ :@ orkar verkligen inte!!!

938 dagar kvar i skiten..

Kommentarer
Postat av: louie

Åh jobbigt gumman! Hoppas allt ordnar sig

2006-12-06 @ 15:28:38
Postat av: LOuise

Åh va jobbigt! Hoppas allt ordnar sig

2006-12-06 @ 15:33:34
Postat av: carru

usch och blä på skolan !! :@
ÅÅhh palla 938 dagar =/ Suck

2006-12-07 @ 11:03:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback