One and one make two.

Min nya press är fullproppad med kärlek :)

Ivf. idag har jag suttit vid datorn hela dagen. Oerhört roligt. pappa har köpt en musik-dvd med depeche mode. Jag gillar inte dom så mkt. men men.. jag vet att min brorsa kommer få en med rammstein. Jag gillar inte dom heller, utom en låt som heter mein herz brennt (Mitt hjärta brinner, tror jag de betyder) den är grym faktiskt. Har hjälpt till lite i köket oxå (eller egentligen satt jag vid bordet och höll mamma sällskap men same shit ^^) Nu lyssnar jag på linkin park. Det var ett tag sen. Dom är bra tkr jag. ääh jävla bajs alltså jag vet inte vad jag skriva. Jag fick veta att det inte är så mkt snö i fjällen :'( DET MÅSTE SNÖA MER!!! Jag vill att det ska va typ. jättemkt! gkdfhnd. Hoppas att samma dag vi kommer dit så kommer värsta snöanfallet å de snöar hela natten typ en meter :D det KAN faktiskt hända.
Men nu ska jag gå ner å svulla lite julgodis :) Pusspuss

Crawling in my skin, these wounds they will not heal
Fear is how I fall, confusing what is real.

Kommentarer
Postat av: Louie

Din press var jätte fin :)

Postat av: Louie

vafan jag skrev mer men råka göra ett hjärta -.- men aaah det bara måste va snö ju annars går det inte! Puss puss älskade vän!

2006-12-23 @ 17:41:50
URL: http://monstre.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback