Överdoser av bjällerklang ^^

Godmorgon och god jul alla :)
Hinner inte skriva så mycket för jag måste klä på mig å bajs. Ville bara önska alla (kan inte va många som läser detta på julafton men ändå) en riktigt god jul :D Själv tänkte jag försöka glömma det mesta å för en gångs skull visa lite äkta glädje här hemma :)

Carro, Josse, Lollo, Klara och Eva: Jag har sagt det typ 100 ggr förr men jag säger det igen:
Jag älskar er av hela mitt jävla hjärta! Om jag hade råd skulle jag köpa allt ni ville ha!! Ni ger mig en anledning att leva! Tack för att ni är dom ni är(L)


Uppdatering:
Det här året fick jag fan bäst julklappar än nånsin :)
Asta kask-dvd + skiva(L)
Dolce&gabbana , light blue. Luktar skiitgott när man har den på sig ^^ (L)
Svart-vit palestinasjal :)
Jättemugg!
(sen lite andra saker :)) TOVE + ASTA KASK = SANT!

Kommentarer
Postat av: Anna

Faan då... jag läser det här på julafton. Gör det mig patetisk? ;)

Ääh, det är jag redan ;P

God jul på dej :)

Postat av: Klara

Då kan du dricka JÄTTE mycket kamomill té, och aldrig vara sjuk mer =D haha, puss och god jul (L)

2006-12-24 @ 22:20:56
URL: http://Urkbulle.blogg.se
Postat av: Louie

Hade ingen aning om att du tyckte så mycket om Asta kask :) Låter som att du har haft en bra julafton! Älskar dig med! Systra mi hur jag önskade att du inte behövde stänga in dina känslor och att du alltid fick vara lycklig! If I kiss you where it's sore will you feel better?

2006-12-24 @ 22:21:40
URL: http://monstre.blogg.se
Postat av: Denise

God jul på dig med :)
hoppas att du haft en bra julafton, det låter som det iaf :)

2006-12-25 @ 02:18:48
URL: http://missnojd.blogg.se
Postat av: carro

JAG ÄLSKAR DEJ MED !! FYFAAN ASSSÅ .. om du skulle försvinna skulle jag aldrig veta vad ja skulle göra (L)

2006-12-26 @ 22:16:31
Postat av: Eva

God jul på dej me! tomten verkar varit snäll i år=)
älskar dej me gums

2006-12-27 @ 17:17:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback