Slide along side yeah baby that's right

hejhej
Idag började jag 10 i 9 och slutade halv 5. Lätt jobbigaste dagen. Men jag red inte idag för jag har ont i halsen å hosta. Jag ville ju komma å se på dig :( (A)  men men får vänta en vecka till.. Det har typ inte hänt nånting idag. Jag gjorde nåt på bilden. Till lunch fick vi tortellini, det va gotti.
Håller på å prata me Carro på msn, om skolan, å lite annat vi känner typ likadant så tur att man inte e ensam .. (L) Börjar faktiskt bli lite rädd för mig själv om man kan säga så.. borde verkligen skaffa kontroll över mitt liv.. men orkar inte . aja de löser sig ^^
Orkar inte skriver mer. FEST PÅ FREDAG! pusshej :P

När vodkan gjort oss vackra så lovar jag att tro på dina lögner.

Kommentarer
Postat av: Klara

Jaa,jag vill festa på freeedag :D tortllinin var helt okej men den smaka lite konstigt tycker jag ^^

Postat av: Anonym

hoppas du kryar på dig snart! det är fett jobbigt att skaffa kontroll över sitt liv men gör man det inte blir det ju bara värre och det behöver ju inte vara så svårt.. jag måste nog bli bättre på att peppa mig själv asså...lycka till i skolan och så och vi syns i helgen för då är det fest! love you the most!!!!!

2006-12-05 @ 19:25:06
Postat av: Anonym

^

2006-12-05 @ 19:26:41
Postat av: carru

Längtar faan till helgen !!! så jävla härligt med det asså... (=
ååh jag vill bara dö när det är skola det är faan me inge kul .. kan man typ inte få studera hemma lr nått ? PUss älskar dej jätte mkt (L)

2006-12-05 @ 19:54:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback