Tomten, jag vill ha en riktig jul.

GE MIG SNÖ FFS!
Idag har jag äntligen datorn en liten stund. Men jag orkar egentligen inte skriva. Hela helgen har vart jävligt lyckad måste jag säga :) Ångrar ingenting men jag ska inte göra om de. Även fast det va typ tredje gången men men. Idag har det inte hänt nåt spec. Va hemma hos Mickis efter skolan å sen var jag ute å tänkte å försöka reda ut mina tankar och känslor men det gick inget vidare. Nu har jag bara ännu mer gröt i skallen.. dessutom hade mamma ringt til Lollo :O herregud jag va ju för sjutton hemma till åtta. vilken tönt hon e :P Sen kom jag hem å kollade på Anna Pihl de va sista avsnittet men de fortsätter i vår. Nu har jag nåt att se fram emot efter lovet XD. Annars har jag inte gjort nåt spec. vad jag minns. Går mest omkring å väntar på 100 olika saker typ :P nu ska jag kolla in lite andra bloggar, pussbajs

Det finns inget att göra i den här trista förorten,
det finns ingenting här för oss.
Nä ursäkta jag överdrev litegrann,
vi kan ju knarka, supa och slåss.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Ge oss snö

2006-12-05 @ 08:38:41
Postat av: Louie

GE OSS SNÖ! Det var bara roligt att din mamma ringde för då fick jag en anledning att ringa lite folk och leta efter dig...jag ringde Eva Klara martina och patrik xD mohahhaa var det tredje gången du blandade??? ditt säpä! men bra att du inte ska göra om det:D puss puss gullet!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback