Violent pronography

God eftermiddag. Innan jag skriver nåt måste jag bara påminna alla om att det är cityakuten idag! ivf. idag hade vi ingen medicin så min första lektion var matte. Jag jobbade ingenting. Jag jobbar ju så hårt varje lektion så behövde lite vila. Särskilt dagen innan provet. Men jag kan inte råför att jag inte kan koncentrera mig:P. Sen åt vi lunch å de va inte så gott för såsen va stark. Det skulle va brunsås men det smaka inte så :( På naturkunskapen låg jag och sov för vi kolla på en extremt tråkig film som heter planeten. Ni kan gå in på svt.se å glo på den.4 avnsitt  å varje är 50 minuter lång -.- sååååå tråkigt.

Idag var nobelpristagaren i medicin i våran skola. Lite coolt måste ni erkänna :P Asså man såg verkligen att han va ett snille. Tyvärr fick inte jag lyssna på hans föreläsning för våran cplärare valde ut dom 10 smartaste i klassen. Man borde ju lottat. Hon ba: jag gjorde så att jag tog dom 10 i klassen som har bäst betyg .... stört tkr jag :S men men det e hennes problem inte mitt :P
Han hade iaf en svart limousin som det stog nobel bla bla på. Stog utanför matsalen XD Sen hade vi franska men fröken skulle till nobelsnubben och lyssna när nån människa berättade om svenska skolsystemet för han så vi sluta en timme tidigare :)

å vetni, på radion sa dom att det ska snöa nästa vecka!!!!!! :D :D Asså jag svär jag hoppa omkring å höll fan på crappa i brallan :P okej inte direkt men JAAAAAAAA! Hoppas det är sanning. Och hoppas de kommer lagom till avslutningen så man får stämning, hihi. TOVE ÄLSKAR SNÖ! å skiiiidor <3333 hihi. OCH pulka ffs. hahaha okej jag blir lixom överglad här :P nej nu ska jag dra. pusshej

Nu tar vi kälkarna fram å vantarna på,
sen i backen vi åka, tjohej vad det går

Kommentarer
Postat av: Louise

hahahaha du är så jävla söt! Älksar dig så sjukt nmycket! Höll fan på att crappa i brallan! mohaha XD men gud va kul med SNÖ! det kommer ju säkert vara det på avslutningen när vi åker skridskor! shitt va mysigt! puss puss

Postat av: carru

YEEAAH ni hade värsta kändisen i skolan vilken lyx igentligen, men taskigt av läraren att lixom bara välja ut dom bästa fett diskrimenande .. !!!!
Hahahah längtar til snööön :D:D::DD:
PUSSAAAAR

2006-12-11 @ 16:08:04
Postat av: Klara

I vår klass fick de som villekolla tror jag :S. stark mat är ju gott ju,lilla klenis ;)
Jag hoppas också det blir snö!! så man kan leka i den för det är så mysigt :) puss älskling

2006-12-11 @ 17:18:05
URL: http://Urkbulle.blogg.se
Postat av: Eva

åå ja vill också ha snö! de e ju typ sommarvärme ute nu =/.. vilken knäpp lärare. vadå favorisering! hehe
puss på dej gumman

2006-12-15 @ 21:40:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback