Beskyddaren

Jag skiter i om mitt liv kommer suga resten av tiden jag lever! Jag skiter i mina betyg å jag skiter i om jag äter eller inte jag orkar inte bry mig om nånting. JAG ÄLSKAR DIG SÅ JÄVLA MYCKET!!! Skulle göra vad som helst för att få vara med dig! Det är det enda. Enda jävla saken jag vill och det är att va me dig!! En enda grej!!!! Resten kan det gå som det vill med men jag kommer inte klara av att älska dig länge till. Det gör så jävla ont! Om jag nån gång skulle bestämma mig för att fly härifrån skulle jag tala om för dig vad du egentligen är för mig!! Du är mitt ALLT! Har aldrig älskat nån så som jag älskar dig! Kommer alltid att minnas dig!!
Tänker på dig varenda jävla dag! När jag vaknar på morgonen å vet att jag inte kommer träffa dig idag heller går jag hela dagen å tänker på hur lycklig jag skulle vara om du var hos mig, gråter mig till sömns varenda kväll för att jag saknar dig så jävla mkt! Trodde inte att man kunde älska någon så mkt som jag älskar dig!! Det går fan inte att beskriva. Om du älskade mig skulle jag vara LYCKLIG!! För första gången skulle jag få uppleva att vara älskad av den jag älskar.. Jag vet att det aldrig kommer bli så men jag kan ändå inte låta bli att tänka på hur det skulle vara..Å ju mer jag tänker på det desto ondare gör det!! Sitter å skadar mig själv p.g.a att jag ÄLSKAR dig!! Det är helt jävla sjukt vad en liten jävla kroppsdel kan ställa till med!!
Du sabbar hela mitt liv utan att veta om det!!!

Kommentarer
Postat av: carro

asså vem fan är det du Älskar ??
( Inte sur bara så du vet )

2006-03-01 @ 10:56:23
Postat av: Klara

kan du inte försöka säga det?
om jag bara kunde hjälpa dig så skulle jag det,för jag blir så lessen när du är lessen

2006-03-01 @ 12:10:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback