Go kväll

asså gud min tröja stinker måste byta ...så.. haha :D

Har just ätit lite macka å kollat på extreme home makeover. Innan det bada jag i mitt badkar, haha. Jag ska börja simma på sydpoolen typ 2 ggr i veckan. Ska bara se till att få me mej nån ;D men det blir säkert bra.

Jag tog hem böcker för att plugga idag.. men jag bryter bara ihop för jag inte fattar nånting :/ hur fan ska jag kunna behålla mina betyg om det fortsätter såhär!? Önskar att jag va smart.. hu.. ska nog prata me Maria imorn.. tack gode gud för att hon finns...utan henne hade jag nog legat på botten vid det här laget.. e ju hon som fått mig att må bättre!

Sitter å pratar me Elin på msn. Du är en snäll människa även fast jag inte förstår vad du säger ;D haha

Ska dra å göra nåt annat kul nu! pusshej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback