Mjölk..

..är så otroligt gott så det finns inte! mer mjölk åt folket =D

Kom just hem från Klara. Det var trevligt där! men jag börja grina som fan när vi såg titanic. Fatta att det hände på riktigt :( klarade nästan inte att kolla när dom åkte me den där båten bland massa döda människor å ... usch :( Den e så hemsk... men iaf. Innan det bakade vi semlor! det var inte hemskt det var kul å gott att äta ;D haha. fast jag blev helt proppmät för jag å klara hade haft hemkunskap några timmar innan. å det blir man mätt av xD

Nu sitter jag här... måste egentligen gå på toa men jag vill inte lämna min älskade blogg!! men ändå, jag får skynda mig.. brb.. såd'ärja :P haha nu e jag pigg. hemma hos Klara låg jag typ å sov xD

Imorn ska jag va me Carro =) vi ska kolla på tävlingarna på kvällen! det ska bli kul.. på morgonen ska jag soova! Yeah va skönt .. tror jag ska gå å lägga min snart.. klockan e typ halv 2..

Nästa vecka ska jag va me pållarna hela veckan :D <3 det ska bli kul! fast kallt :S aja.. .det ordnar sig nog.

Nu vet jag inte riktigt vad jag ska skriva.. Alla barnen skrev sitt namn utom Jenna för hon hade ingen penna xD hahahahahha... Go natt!

Kommentarer
Postat av: Lollo

När ska det bli något av våran mjölk klubb? vi måste organisera oss lite.Kramar

2006-02-11 @ 02:24:04
Postat av: CarrA

Jaa =)Mjölk är bäst =)..MIN mjölkklubb Äger haha ska snart ha mjölk party vill du komma?

2006-02-11 @ 21:51:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback