Skitdag

Usch, har mått skit hela dagen.. antagligen imorn oxå.. den som lever får se.. å den som inte lever bryr sig inte.
Världens längsta skoldag ida.. men det var kul på musiken (: älskar att sjunga. På språket jobbade jag typ ingenting. Satt å ritade brustna hjärtan i mitt skrivblock istället. Fan vad jag haaataar att kärlek.. It sucks.

Sen åkte jag tåg me Åsa till södertälje för jag skulle till stallet! Det var trevligt men kallt som sjutton. Skulle borsta på Mullan men hon var inte inne så jag satt å gosa me Anton <3 saknar han såå mkt min lilla buseponny :(
Kom hem typ 9.. då kolla ja på CSI, sen när det va slut gick jag in på datan å här sitter jag nu (: Har just skickat världens längsta mail till Åsa! Min moster alltså.. fan vad jag saknar hon! :( vill att hon ska flytta tbx till sthlm. Dumma unge :P

Jag måste läsa ut HarryPotter boken men jag orkar aldrig.. hm hm.. borde kanske sova så jag är utvilad till Nationella provet imorn. Det där lät som en bra ide! skriver imorn. Pusshej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback