Skön skoldag

Ganska slappt i skolan idag =) Men jag skyndade mig as-mkt till gympan som va första lektionen å sen kommer jag dit så säger alla: Hej hej! det är ingen gympa idag.. fuck va irriterande det vaa :P
så jag, Josse å Klara gick upp till skolan å plugga SOö.. sen fick vi veta att vi inte skulle ha nåt läxförhör.. vi kolla på film ist. eller dom andra kolla .. jag satt å rita å kladda på ett papper med min penna ja fick av Oskar :D

Sen hade vi matte.. fick värsta paniken ang. gymnasievalet,, vet inte om jag ska söka sam. eller natur!! SNÄLLA HJÄLP MIG NÅN!! herregud =p

På lunchen fick vi soppa.. den va god men ändå äcklig på ett sätt.. 8-) efter det kom Maria å informerade oss om praoen. Hon va rätt sur då xD haha. fast hon bad faktiskt om ursäkt sen.. Jag, Klara, Martina, Dan å Patrik satt å fika me henne .. för vi hade bakat .. eller jag, Klara å Martina.. egentligen skulle vi inte ha hemkunskap men vi tvingade Björn att sitta me oss där inne ;D han va jätte snäll å rolig! haha.
Sen kom Åsa å satte sig.. så satt vi där å garva åt när Åsa svor :P haha. Hon skämms värsta mkt över det.. för att hon sa typ: helvetes skit jävla fan.. hela tiden när vi va på grönan i somras.. sen idag när hon sa Fuck så blev hon påmind om det å fastna på de :P men nu har hon dunkat in i oss att hon är absolut emot svordomar! haha.

Nu måste jag gå.. ska möta Josse vid skolan sen ska vi hem till Klara å va där hela kvällen men hela coola gänget ;D älskar er mina små änglar <3<3

Pusshej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback