Tears..

hej hej

Orkar inte gå omkring så här länge till! Har blivit helt jävla besatt! Vad jag än får tag på använder jag det! No matter how I feel or where I am.. just doing it.. skit skit skit :( :(

Idag hade vi nationella prov i svenska. Läsförståelse. Jag hoppas det gick bra för mig. Kändes inte helt misslyckat iaf (: för en gångs skull. Lasse är så irriterande! satt nere i källarn å va ledsen idag å så typ kommer han å tror att jag är helt deprimerad å vill att jag ska gå till rektorn å allting :S pulver. Tur att jag har pappa <3<3 den enda som fattar!! att det inte är så himla farligt. att jag inte är ledsen dygnet runt å är självmordsbenägen som alla andra verkar tro..  jaja.. han fattar iaf (: trodde aldrig han skulle göra det men han är ju den som fattar mest! antar att jag har Maria att tacka för det :S

Imorn har jag sovmorgon! fett skönt 8-| hehe.. Undrar om Klaras mamma har  ringt till pärlviken ännu.. ska praoa där i 2 veckor! huuh vad jobbigt .. å KALLT! får väl klä mig ordentligt ;D men först måste jag tvätta alla mina ridkläder för andra stallet e typ isolerat fortfarande.. jobbigt. På torsdag ska jag rida Sune igen min lilla älskling. Tur att jag har dig, Mullan å Anton <3<3 älskar er sjukt mkt (:

Kommentarer
Postat av: Louise

hehe du skrev nått om att alla tror att du är jätte deprimerad hela tiden typ och jag måste medge att jag är lite väl em överbeskyddande och tjatig men det är bara för att jag älskar dig! Jag vill att du ska må bra hela tiden... kram

2006-02-07 @ 21:27:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback