Är i varberg

Kan inte så skriva så mkt fäör jag har inte så mkt internettid kvar men jag 'är iaf i varberg just nu. Med familjen, Åsa, småkussarna,morfar å nette. Vädret ärinte sådär jättebra men det duger. Det är 25 grader i havet ;) så jävla skönt men salt :P Jag har inte så mkt att berätta ..igår kv'll gick jag runt på campingen med en snubbe.Han va lite rolig å han ville bli tsm me mig å han trodde att jag ville bli tsm med honom xD men men.. nu har jag 10 minuter kvar å jag ska hinna läsa lite bloggar oxå s¨hejdå

Kommentarer
Postat av: Eva

mm visst e de coolt me saltvatten, man flyter lixom. :P.. bajs att du hann åka innan ja kom hem :(hur länge ska du va där?.. saknar dej
puss

2006-07-12 @ 16:21:47
Postat av: Carro

hahah x ) vaafan vilken rolig snubbe :P när kommer du hem ? Puss och kraam

Postat av: Klara

Saknar dig skit mycket..

2006-07-16 @ 22:59:10
URL: http://urkbulle.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback