babylon

hejsan

Sitter här i morfars  hus (eller utanför rättare sagt) å har precis kekat babylon-pizza c(: ..Vi ska kolla på fotbollen här med Åsa, småkusinerna, Mats å My min kusin ^^ Jag hejar på frankrike lätt :P Annars har jag unte gjort så mkt dom senaste dagarna utom att sola å bada ^^ har blivit rätt brun faktiskt x) Idag badade jag i vättern. Okej, jag gör det varje morgon när jag går upp för det ligger precis vid stugan. Första dagen åkte vi ut till en klippa med våran lilla båt å där va de 16 gradr i vattnet!! men dom andra dagarna har det vart 18 grader men idag åkte vi till Hjo å badade i vättern å där va de typ 20 grader (: rätt skönt men mest badar vi i havssjön å där finns det hopptorn! Jag hoppade från femman igår! STOLT SOM FAN!:P det var inte så läskigt faktiskt. men men.,. nu sitter pappa å klagar på mig för att jag inte hjälper till å plocka bort maten :P palla..  imorn ska jag till skara sommarland! längtar som fan de så roligt där :P  Först skulle de bli lite trist för jag skulle va tvungen att leka med min syrra men nu ska my följa me så det blir nog kul (: innan vi går in ska jag in på köpcentret där å köpa en bikini ^^ jii. Rligt (: idag klippte jag mig förresten, det blev bra.

Nu kan jag helt pl;tsligt inte skriva dom tre sista boks'verna i alfabetet ..hmm skumt.. inte n[gra smilisar heller f;r det blir andra tecken. Dfr g[r jag nu. Pusshej.. saknar alla kompisar skitmkt!! kram och puss


Kommentarer
Postat av: Carro

Hur kan du hålla på Frankrike när Ronaldo spelar??? hatar frankrike! jävla grodätare...Åh Ronaldo är så jävla söt var det inte han du hade som skrivbordsbakrund förrut? han börjar alltid gråta när dom förlorar. coolt att du klippt dig det har jag med men jag är inte så nöjd:( men det spelar inte så stor roll...pusshej

Postat av: Carro

oj det där innan var från Louise

2006-07-06 @ 16:27:57
URL: http://carolinee.blogg.se
Postat av: Carro

hahaha x) hur mkt har du klippt dej ? Puss

2006-07-06 @ 20:08:54
URL: http://carolinee.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback