jävla fucking ångest

Hejsan svejsan. Igår var jag i stan med Eva det var jätteroligt :D kul å träffa dig igen!(L) Vi gick i affärer i några timmar sen åt vi i kungshallen (jag tror de heter så) å sen gick vi på bio å såg pirates bla bla, 2:an ;) den va ju skitsvår å fatta! Sen när vi sstog på perrongen å skulle åka hem så var det en snubbe som börja snacka med oss om filmen, jag ba: ehe, aa precis x) fattade ingenting. men han va lite charmig tkr jag XD
sen på tåget kom eva på att hon inte ville gå hem eller hur de va så hon sov hos mig :D vi sov i mammas rum för den sängen e mkt större. men jävlar vad varmt de e på morronen! Sen vid 12 var hon tvungen att dra hem för hon skulle till DN-galan så då fick jag tråkigt men jag gick till konsum å handla lite sen följde jag med åsa å barnen till maxi. sen när vi kom hem var jag barnvakt. Det var kul ett tag sen var det bara jobbigt! haha x) det var så varmt som man blir så jävla seg å så måste man hålla på å trösta å byta tvspel var femte minut -_- .. sen på kvällen satt jag vid datorn lite å sen gick jag till stn å mötte klara:D:D<33 vi gick hem till Jalle å kolla på en film som faktiskt var väldigt bra x) fst lite sorglig oxå.
nu sitter jag här. har lite allmänt tråkigt.
Inget mer att säga (: puss å kram

Kommentarer
Postat av: Klara

jo filmen var bra,fast lite dåligt slut..
puss på dig(L)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback