juste :D

Jag berätta ju aldrig att min farmor är MKT bättre! asså det är så jävla coolt. För typ en månad sen sa läkaren att hon hade högst en vecka kvar. Alla hade gett upp hoppet. Utom jag(eller jag hade nog de men jag insåg inte riktigt) och farmor. Jag minns när hon va som sämst å sa till mig att jag inte skulle va orolig för hon skulle inte dö. Å hon hade rätt (: nu kan hon gå å allting å på torsdag kommer hon hem igen. Visserligen inte lika pigg som innan hon blev sjuk men ändå :) Det var lixom 99,5% risk att hon skulle dö. å så blir hon bra :D asså det är typ ett mirakel. Typ alla säger de :D jag har en mirakel-farmor! woho XD

Kommentarer
Postat av: Louise

ÅÅÅhh fy fan va braa!!!! Gud va härligt att höra


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback