men ta dig

Hejhej
Igår var jag med Klara å Josse i garnudden, det va mysigt ^^ å väldigt mättande x) vi åt muffins, kladdkaka å negergegg ^^ sen när vi va mätta kom Adam, Oskar å Samuel å åt upp resten xD förresten var ju vi grymma på att göra eld! den blev skitstor å höll sig länge (: yay ^^ sen vid 12 åkte vi hem till mig(jag klara å josse alltså) å dom sov här (: sen på morronen åkte vi till bergvik å skulle simma till enstaö men när vi hade jättekort kvar ångrade vi oss å simmade tillbaka x) så onödigt. Sen drog Josse för hon skulle åka till Carros land.. sen börja det regna så jag å Klara åkte oxå hem å nu ska jag typ duscha... Pusshej<3

Kommentarer
Postat av: Klara

hehe,vi är alltid så onödiga x)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback