Miss you so bad..

Saknar dig skiitamkt. Asså de finns inte :( Minns på avslutningen. Fan vad vi kramades.. typ den bästa men samtidigt värsta stunden i mitt liv.  Kommer alltid minnas din röst, alla dina miner som du gör. Hur ofta du pratar om humlor, hur irriterad du låter när du pratar om sexorna, hur din parfym luktar, ALLT som har med dig å göra. Det e fan patetiskt men det ere så jävla konstigt då? Allt du gjort för mig, inte konstigt att jag tycker om dej. Om jag INTE hade gjort de så hade de vart konstigt.  Jag vet att värsta saknaden kommer gå över men ändåå! Den värsta saknaden har inte ens börjat. Saknar dig mer å mer.. :(

Kommentarer
Postat av: Klara

om jag bara kunde hjälpa dig =/,jag ärlskar dig såhimmla mycket gumman...


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback