Baalen :D

hej, fy fan vilken lyckad kväll!!blev klar med frisyren tidigare än beräknat så jag var typ klar me allt 20 minuter innan pappa skulle skjussa mig till Patrik. Var så jäävla nervös :P satt i köket å gjorde ingenting. Sen när jag kom till Patrik så kom typ aldrig Klara så vi rinngde till henne så hon kom till slut =P Vid 5 över 6 kom rolls roycen som vi åkte i till balen. Btw, min pappa var skitskämmig :P först fråga han Dan ifall patrik va hans lillebror sen tog han massa bilder x|  Ivf. när vi kom till skolan så var nästan alla där redan så alla kolla på oss, skojja =P nej men.. sen stog vi där ute på skolgården å drack cider å babbla om hur fina alla va hela tiden. När vi tagit gruppbild på trappan framför stenskolan så gick vi in å åt förrät. Typ nåt bröd med skagen, en citromskiva å rom (min mamma hade skärt citronen å lagt upp romen :P Dom äckliga sakerna haha) Sen fick vi varmrätt. Entrecote med bakpotatis.. mellan varmrätten å efterrätten fick man tydligen pausa lite för att få ner allt :P Då snacka vi å tog lite kort å så =P Sen när efterrätten kom sjäng lärarna en sång för oss. Kommer tyvärr inte ihåg hur den gick men den var tillägnad oss iaf ^^ Till efterrätt fick vi glass med krossad choklad runt, ytterst vit choklad å innerst vanlig (brun asså :P) å typ två jordgubbar. Det var fett gott ^^ Efter maten så var det kanske 50 minuter tills dansen skulle börja så då gjorde vi inget spec. snacka å skit ^^ Vid 9-tiden höll Jag, Carro, Madde å Joseph ett tal för lärarna. haha. Hoppas man hörde vad jag sa :P annars skämmigt ^^ men min snälla kompisar sa att de hördes iaf. =P  Sen så började vi dansa. först dansa alla typ nån dans när man börjar två å två. sen går man åt varisitt håll, sen går man tsm igen å sen 4 å 4 å till slut stog alla i en ring på nåt konstigt sätt. :P Sen dansa vi bugg, vals å foxtrot ^^ Bugg är lätt roligast! haha. Sen när vi hade gjort de fick man dansa som man ville. Faan vad vi shaka loss asså :D så jevla kul. Å när vi skrek med i låtarna. Wack for my daddy-o! å sen när dom spela ebba grön, 800 grader. Jag skrek som utav helvete sen knde jag inte snacka. ååh allt va så roligt! Alltså egentligen vill jag skriva mkt mer men ingen skulle orka läsa så det skulle va onödigt. fast juste! Efter balen gick jag hem å bytte om sen gick jag till station å mötte folk. Först var vi där .. då kom en full kvinna å vilel gå in på en liten bakgård me mig :S jag ba: ööh, OOSKAAR! :P haha. Sen gick vi hem till Danne i 9a. Sen blev jag tydligen för full å högljudd så jag blev utslängd. Men jag gick ut till min kompis som låg å spydde. fyfan vad kul det var. Fast du var ju värsta död. Man ska va kuul när man e full. Som jag å Eva. Alla bara va så sura hela tiden så vi gick mest omkring för oss själva å garva. Til lslut ringe vi iaf Klaras mamma för hon kunde inte gå själv. Så hon blev hämtad. Dan var oxå skitfull fast han var roligare x) han ba: Alltså, jag är skitfull, jag har druckit för mkt, jag kan inte kontrollera mig själv så ni måste hålla i mig. Sen så fort jag å Eva kom han ba:Tove å Eva! Tessa ba: aa.. han ba: jag visste de! haha :P Sen var han tvungen att fokusera på en punkt för att komma framåt. Han ba: jag ska gå till brevlådan, med en skylt på som det står.. (okej jag kom inte ihåg vad det stog men nåt med fordon) .. asså faaan vad jag garva. Låg på marken å garva för jag kunde fan inte stå x) Sen vid 4-halv 5 var det bara jag, carro, eva, tessa å Oskar kvar. Så vi gick hem.. jag satte mig vid datorn en stund för jag var inte trött. Sen vid 5 gick jag å la mig. Pappa väckte mig klockan 12 å fråga om jag ville ha frukost. :P jag ba: mm.. orkade ändå inete sova.. var så jävla varm :P  Men jag måste dra nu tyvärr. :( Pusshej!!!!

Kommentarer
Postat av: Louise

Jag lovar man hörde jättebra på talet och du var så duktig! Fett bra tal! Fan att jag missade när Dan var full!!! hahahahah Gud va kul att din papap trodde Patrik var dans lillebror! Hörde patrik när han sa det? hur fan kunde han tro det?? :/ Åh jag önskar att jag varit med!:( skit helvete..men ajja balen var iaf hur rolig som hellst! Åh vi måste gå på disco fler gånger för fan! Älskar att dansa så jävla mkt...kram hej älskar dig!

2006-06-06 @ 13:36:32
Postat av: Viktor

Joo balen var skit kul precis som du sa !!
fast värkar som ni hade kul på efterfesten ! själv orkade jag inte stana kvar så följde jag josan hem !! fast värkar som du haft kul ialla fall kul :D puss hej

Postat av: eva

fan vilken rolig kväll de blev! asså de e ju fett skoj å dansa, de borde vi göra oftare. håller me att efterrätten va god. hehe å ni va jätte duktiga som håll talet, de vart super! fan va kul de va när vi låg å garva på marken.. längesen ja hade så kul :p haha puss å kram sötnos

2006-06-06 @ 15:13:10
Postat av: carrooo

hahaha x) asså efterfesten var kul ^^ yeeah ägde.. orkar inte skriva så mkt va ju med dej nyss ju haha ^^ Puss och kraam älskar dej

2006-06-06 @ 19:33:54
URL: http://carolinee.blogg.se
Postat av: Klara

synd att jag missade Dan när han va full märkte inte att han va där x),men aja det var en rolig kväll jag älskar att dansa =)

2006-06-07 @ 15:10:25
Postat av: Touya

Ja , Jag hörde Toves farsa fråga om jag var Dannes lillebrorsa

2006-06-07 @ 22:03:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback