Com Etyd (L)

Tjoo!
Har varit å ridit Etyd. Det gick skitbra (: Först var jag skitanära på att missa bussen men den va oxå försenad tack å lov :P Patrick är skitrolig. Han svär skitmkt (precis som jag, haha) å när han skjussade mig till södertälje station så var det värsta många blattar som hade tagit studenten eller nåt. Han ba: asså vet du, 52% av alla i södertälje är utlänningar! Vi borde exportera dom men ingen vill ju ha dom jävlarna.
hahahaha x) det var kul. jag visste faktiskt inet att det var 52 procent. Rätt mkt ju! herregud x) hm..han sa massa kul men jag minns ingenting vafan, typiskt mig.. justeja. han ba: bara du är noggrann med honom. Han är Ankis (anki är hon som oxå äger han å Anki å Patrick är tsm.) allt! jag ba: hehe okej. han ba: ja, alltså jag betyder ingenting jämfört me hästen. jag är bara hennes slav å pengaindragare.
Det var lite komiskt x) Men nu måste jag gå å duscha. Ska ut sen (: Pusshej

Kommentarer
Postat av: Louise

Kan int du skriva lite citat från tarzan filmen? skulle uppskattas :)

2006-06-03 @ 14:48:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback