eeey, var e soolen??

Hewlo! Idag på morronen hade vi typ brandinformation. Först på morronen var jag skitlessen. Typ för Maria men farmor oxå. Fast sa att det var över farmor för ingen fattar hur mkt Maria betyder för mig :/ fast det förstår jag iofs. Ivf. Sen blev jag gladare när jag hade umgåtts me mina kära vänner. Annars i skolan ´har vi typ städat. fast jag hjälpte inte till så mkt :P Sen fick vi glass, Den var skitgod å man fick godis i pinnen :D fett coolt asså :P Efter lunchen hade vi nån slags storsamling å några folk uppträdde :P Det va kul! Sen efter de fick jag skuss hem av Oskar.. nu sitter jag här ska hämta en glarre! Ses (L)


Kommentarer
Postat av: Louise

Glarre for life!

2006-06-14 @ 16:07:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback