Fan, tiden rinner iväg. Mindre än 2 veckor kvar :(

Kom precis hem från gymnasiet. Var där med Klara, Josse å Viktor. Först var jag hemma hos Josse å kolla på kopps det va skitkul. Sen åkte vi spark i nerförsbacka. asså hjulen är så små så det är skitläskigt. Jag fick nästan dödsånget. Sen drog vi hem till mig ett tag å fråga om nån ville hänga me ut men typ ingen ville. Fast Klara kom iaf. Men jag å Josse tog ett stort paraply å gick ut i regnet. Det var kul x) Sen sluta det regna så då flög vi me de. Eller vi höll upp de i luften å sprang allt vad vi hade nerför en backe sen hoppa vi på tre men vi lyfte inte :/ Fast nästan faktiskt. Sen åkte vi lite mer på den där roliga vagnen. Jag skulle åka ner för en liten backe typ men den fick världens snurr å snurra runt samtidigt som den åkter ner (ungefär som ett sånt där tefat ^^) det var ap-läskigt så då ville inte jag åka mer. Då gick vi till stn har jag för mig å hängde lite =P sen kom folk så vi skulle gå iväg. Mötte Martina, hennes pappa å Laura(?) på vägen (: Sen kom vi till gymnasiet. Där vare två cyklar som stog breve varann så vi flytta den ena en bit bort sen tog vi den andra å satte uppåner på den första cykel XD det blev värsta konstverket! Snyggt faktiskt ^^ Sen gick vi typ hem till mig för jag höll på å pissa på mig. Då ringde Viktor å ville komma så satt vi på golvet i min hall å snacka om balen och att VI MÅSTE KOMMA PÅ ETT TAL!!!!! :O Sen så gick vi till gymnasiet igen för att kolla ifall cyklarna hade vält. Det hade dom inte (: Så vi stog där å hängde ett tag å nu e jag hemma. Det var min kväll i detalj :P eller inte detalj. det skulle ta evigheter. men men (: ska typ sova nu. Pusshej (L) Sovgott

Kommentarer
Postat av: Louise

Låter som att ni hade det trevligt! Tog du kort på cyklarna?? kram

2006-06-04 @ 13:14:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback