god morgon

Kom inte in på bloggen igår så jag kunde inte skriva. Men ivf. igår vaknade jag klockan 10 typ! fett tidigt :/ .. sen vid halv 12 kom Josse å sen kom typ Lollo, Klara, Patrik å Martina. Vi bakade bullar, negerdeg, lyssnade på musik, hoppa studsmatta å sen åkte vi ner till bryggan. Det var kul^^ Jag å Lollo plingade på hos Adam å skulle fråga honom ifall vi fick låna hans stora badring. Det va hans pappa som öppna men Adam han va inte hemma så jag ba: fuck! men kan vi få låna eran stora badring *blink blink* haha. Det fick vi. å JAG blåste upp den med munnen. haha, det var liite jobbigt. Sen bada vi med den fast det var ett litet hål i så det pös ut luft. Då blåste vi upp Korven istället. Han e cool. När vi satt där på bryggan såg vi Patrik åka förbi (han hade gått hem förut) vi ba: whataa? Där e Patrik :P sen efter nån minut ringde han å ba: vart faan e ni nånstans?? vi ba: ööh, på bryggan.. han ba: neeee, ja åkte förbi där å ni va inte där. Vi ba: men haalllååå vi såg ju dig !! :S
ahhahahaha. Inatt tänkte jag egentligen ha datanatt men jag å Lollo ska mötas klockan 12 bestämde vi igår så då var det bara att gå å lägga sig. haha, de va fett jobbigt å vakna av en väckarklocka på sommarlovet :/ det måste jag göra imorn med för vi ska ta 1-tåget till grönan. Men på TORSDAG! då jävlar ska de sovas :P 

ivf. igår på kvällen så möttes vi på stn några stycken å sen drog vi till bergvik,. Efeter ett kort tag drog vi hem till Adam istället å tog hans soffa. Det var roligt där. Hinner inte skriva så mkt för jag har lite bråttom upptäckte jag just, men vi kolla på CSI å satt inne på msn (jag lovar, det VA kul XDD) Sen efter ett tag blev jag typ låg (HAHA) å gick ut å ringde till Ellinor. Vi satt å snacka ett tag om lite allt möjligt. Det var trevligt. Kom hem vid typ halv 1 eller nåt å satte mig vid datorn som vanligt :P Men nu måste jag fixa mig. Pusshej (L)

Kommentarer
Postat av: Louise

japp det var trevligt igår! håller med om att det var jobbibgt att vakna till väckaklocka men det gav mig nostalgi till skolan :p så det var lite kul det med hheeh pusshej

Postat av: Klara

det är så kul att va med er och negerdeg är värsta gott ju =)

2006-06-20 @ 12:02:12
URL: http://urkbulle.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback