Grönan

Tjo! Var på gröna lund idag med Carro, lollo å Oskar. Det var roligt fast det regnade större delen av dagen. Inget som bekymrade mig ´faktiskt :D vet inte riktigt vad man ska skriva. Höll på å crappa i brallan i spökhuset å när jag kom ut hade jag ont i halsen. haha. Sen när vi skulle åka extreme så sprang Carro å Lollo runt för å få sitta i den finaste grejen å det resluterade i att alla redan hade satt sig så jag fick sitta i en annan grej å dom satt tsm :P men det var roligt ändå för dom blev skitblöta å inte jag XD mohaha. Å jag är så jävla stolt, jag slösa bara bort 10 spänn på lotterier :O man skulle kasta en boll i basketkorg å jag kom typ 10 meter ifrån :P fast man stog 5 meter ifrån korgen XD waahah. jaja.. kolla på bilderna istället http://tovsan.bilddagboken.se

När vi kom hem drog vi hem till Oskar ett litet tag men vi kom inte på nåt å göra så jag å Lollo drog hem å jag antar att Carro oxå gjorde de :P  Jag är helt seg i hjärnan. Det känns skumt :P Hejdå <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback