happ då vare midsommar :S

jag fattar inte vfr midsommar finns? man äter ju bara påskmat som är skitäckligt å dom vuxna sjunger massa dåliga sånger å längtar tillbaka till den tiden dom var unga x|  Själv har jag suttit vid datorn hela dagen å var allämnt deppad tills nån timme då det blev bestämt att jag ska åka till Ellinor på måndag! :D ett tag verkade det som att vi inte skulle få träffas. fasen vad lessen jag blev men nu ska jag iaf åka till göteborg. På onsdag ska vi ta bussen ut till havet å bada å fika :D om det är fint väder dåra. Annars blir jag sur :( .. jag ska va där från måndag till typ torsdag. Vi ska bada, prata om Maria å Jennie, sen vet jag inte om vi skulle till liseberg jag har nog inte råd :P Men spelar roll vad vi gör jag vill bara träffa dig!!! Shit vad jag längtar! 3 dagar kvar! BEEJBII <3

Undrar om alla skulle göra nåt ikväll..? Egentligen är jag skittrött för jag har grinat så mkt idag =P Lite var faktiskt glädjetårar så de så. jag måste kolla om min bror har kommit hem för han skulle köpa chips till mig *-) Baaiiii <33333

Kommentarer
Postat av: Tove

oj skrev lite fel,... 3 raden: tills nån timme TILLBAKA*

Postat av: Ellinor

Åhh, jag längtar! :D (L) Kommer bli så jävla skoj. Men vafan, jag var för liten för badbussen. >..

2006-06-24 @ 22:01:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback