I don't wanna loose you..

Heejsan! Var i stan idag med Josse. Jag köpte ett pilgrims-halsband till Maria. Det är typ lila ^^ mest ljuslila ^^ as-fint. Sen köpte jag en klänning som jag ska ha på avslutningen men den är väldigt vardaglig men aja. Fin ändå å den var billig. Men jag måste köap ett vita ballerina skor å ha till. får väl glo på skopunkten. Dom har billiga. men fan va slös me pengar :/. men jag har verkligen inga skor som passar till den. Ivf. vi köpte lunch på donken å satt typ vid sergels torg och åt. Då kom den en snubbe som skulle åka till nåt land minns inte vilket å fråga ifall vi kunde ge honom pengar till mat. :P vi ba: nee tyvärr :p vi har inga pengar. haha. Sen åkte vi hem efter ett tag för det va så mkt folk. Vi gick hem till mig å på vägen hitta vi en stor vagn som kan stå i typ så vi stäldle oss i den åkte ner för en backe. Det lät som fan å var skitläskigt. Höll på å ramla hela tiden x) När vi kom hem provade jag min klänning å sen åt vi jordgubbar me grädde å socker. Fan vad sommar :) Sen gick Josse hem men jag ska åka till henne snart, vi ska kolla på Kopps! Sen ska vi åka hit med hennes sparkcyklar, hon har två stycken! haha x) fan vad mobbat! typ ha race i värsta nedförsbackarna :D haha, fan vad kul man har me dig sötnöt ;) Ivf. nu ska jag gå å keka en glass till kvällsmat å gå till bussen. Ha de! Pusshej (L)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback