Imorn gäller det!

Blandade känslor här :S:P Men det kommer säkert gå bra. Idag i skolan gjorde vi inte ett skit! satt bara i klassrummet mellan 10 och kvart över 1. Eller vi var ute på scenen några minuter å på lunch en timme men ändå. Det var fett tråkigt. Våran sista dag tsm lixom. Utom imorn då men vafan den räknas inte :P  Efter skolan drog jag, lollo, eva, josse å carro till dånvikens delikatesser å köpte present till annbritt å lasse (gubben å tanten XD). Sen cykla jag hem å snart måste jag åka till stallet. Har inte ridit på skitlänge. Men men... vet inte vad jag ska skriva så hejdå

Kommentarer
Postat av: carrooo

haha , tanten å gubben :D fett cola namn. Jag kommer både skratta och gråta på samma gång trot jag :S

Postat av: Louise

Asså så taskigt att vi skulle ha så tråkigt sista dagen! Ann-britt är den tråkigaste personen som finns varför kunde vi inte få göra som andra klassen å skriva fina saker till varandra? lasse och ann-britt är fan dåliga..ska vi äta upp alla saker vi köpte till dom?:P pax för chokladen du kan få saffranspastan...pusshej älskar dig!

2006-06-15 @ 20:39:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback