Jag fattar inte efter två långa år, att du kan lämna mig ensam med blödande sår..

Hejsan hoppsan
Idag på morronen va det segt i skolan. Inget att berätta faktiskt. Jag har för mig att Ann-bitt va rätt rolig men jag minns inget hon sa ^^ Efter lunch hade vi hemkunskap. Jag hade damp men inte Lollo, så hon smittade så jag oxå blev låg. Men efter hemkunskapen va det skiitaroligt! Vi satt vid anfiteatern å åt kakor å rulltårta. blev proppmätt. Sen fick jag tyå sockerkick ^^ garva som en jävla dåre. Jag börjar alltid garva ännu mer när jag ställer mig upp, det är skumt. haha. Men iaf. sen kom Åsa å jag fick världens dampgarv när jag berättade att jag hade spottat ut mjölk å slickat på alla kakor. HAHAHAH! asså seriöst. det var skitkul!!! x)Sen hade vi krig med kakorna. Sen försökte folk mula med den sista rulltårtsbiten. Det var snunskigt. haha

Nu är jag hemma. Ska snart iväg å rida Etyd. Jag ville egentligen följa med till stan. Men jag åker imorn istället (: Sen ikväll ska jag ut. Gud vilken utekväll. Det ska bli fett skönt å rida ute i skogen idag iaf ^^ perfekt väder. ^^ Aja, nu ska jag byta om typ ^^ Hejdå (L)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback