Öland

Yey. Det var ganska trevligt på öland. Lite långtråkigt ibland ^^ Kom dit på fredagkväll. typ massa folk å två hundar ^^ Jag trodde festen skulle va på lördagen men dom vuxna satt typ å söp utanför stugan så jag gick å snacka me Felicia min syssling som jag inte träffat på 10 år.. vi typ gick omkring å snacka om massa skit.. sen bestämde vi oss för å bada. De va 13 grader i vattnet ^^ skakade som ett jävla as. Klockan var typ 12 då ^^ sen när vi kom tillbaka ser vi min morfar stå mot ett träd me Nette på andra sidan. haha har aldrig sett min morfar full förut, det var roligt XD Sen på lördagen var vi på stranden hela dagen eller vid poolen- gick typ emellan. eller först var vi i borgholm. köpte nya löpardojjer ^^  sen på eftermiddagen spela vi brännboll. haha ^^ det var kul fast skitjobbigt för det va så varmt. Sen keka vi tårta. vettefan vfr, vi skulle fira nån som fyllde år i februari :P På kvällen söp alla igen ^^ så jag passa på lite jag me :P dom märkte ju fan ingenting. Sen satt jag å snacka me Lotta. Hon va fett shysst :D å aas-rolig. satt å garva åt henne hela tiden x) hon va typ 28 eller nåt :D asså hon sa massa kul saker men som vanligt kommer jag inte ihåg en enda :S :P suck.. Sen idag har jag typ chillat ^^ är så jäävla bränd.. ni vet den där reklamen på apoteket med folk som är skitbrända-- jag säger typ hela tiden: asså man KAN inte bränna sig sådär mkt! Nu för tiden har jag ändrat mig. Man kan! fyfaan :P haha.

Helgens roligaste: fredag kväll när vi bada ^^
Helgens citat: Brännvin dricker man inte för att det är gott. Det dricker man för att det är roligt /Uffe(morfars brorsa ^^)
Helgens person: Lotta
Dagens idiot: Pappa

måste dra.. hejdå


Kommentarer
Postat av: carrooo

haha det är kul när man har fulla släktingar :P dom säger så roliga saker då x ) Puss på dig

Postat av: Louise

Hehe din helg verkar ha varit fett kul! :D Uffe, vilket roligt namn..jag vill kalla någon för det! Vem ska bli mitt offer? du kanske?? syns i skolan pusshej

2006-06-12 @ 08:01:43
Postat av: Klara

mina släktingar blir aldrig fulla när man är med dom men det skulle va ganska kul =P

2006-06-12 @ 08:02:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback